تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

به نام خالق بی همتا
مروا کلمه ای اصیل بوشهری است که به معنای "توفیق حضور در امور خیر" می باشد.
این بلاگ ایجاد شده تا ضمن اینکه زیبایی های کارهای فرهنگی ای را که درگیر آنها بودم به علاقه مندان به این فضا نشان دهم، مشکلات و موانعی ای را که یک دلسوز فرهنگی با آن مواجه می شود را معرفی کنم تا دوستداران این مسیر، مشکلات را بشناسند.
"مرواتون همه سال"

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


مصطفی جان !
امروز پدرت اینجا بود
دستش را فشردم و گفتم :
" من هم رشته ای پسرتان هستم
و خیلی هم دوستش دارم"
خنده ی ملیحی کرد و زیر لب زمزمه ای کرد
نفهمیدم چه گفت ،
ولی لبخندش چیزی را القا میکرد
اینجا پر از مصطفی ست ...

  • ۹۲/۰۹/۲۵

نظرات (۴)

سلام
ما چله نشین شب یلدای حسینیم
ماتم زدگان غم عظمای حسینیم
ما غرق عزای پسر فاطمه هستیم
ما تا بسحر محو تماشای حسینیم

پیشاپیش یلدایتان حسینی باد

به این وب که وب دوستم هست سربزنیدwww.montazer1375.blogfa.com
مادر جان یا زهرا سلام الله علیها
  • تخریبچی جامانده
  • شعری که آیت الله بهجت زیر لب زمزمه می کردند :
    این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور
    پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم؟
    سالها منتظر سیصد و اندی مرد است
    آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم!

    اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید ....به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم.....
  • سیدمجتبی
  • با عرض سلام و تسلیت اربعین حسینی خدمت همه باز دیدکنندگان
    بنده در وبلاگم ختم دسته جمعی صلوات با مهلت هشت روزه گذاشتم
    اگه مایل به شرکت و سهیم شدن در ثواب این ختم هستید به وبلاگم تشریف بیاورید و تعداد صلوات هایی که تقبل میفرمایید برای بنده کامنت کنید
    با تشکر مدیر وب محب الحسین

    مادر جان یا زهرا سلام الله علیها
  • سجاد وحید
  • سلام ------------------------------------

    تسلیت باد اربعین حسینی و مصیبت جانسوز کربلاییان و بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب سلام الله علیها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی