تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

به نام خالق بی همتا
مروا کلمه ای اصیل بوشهری است که به معنای "توفیق حضور در امور خیر" می باشد.
این بلاگ ایجاد شده تا ضمن اینکه زیبایی های کارهای فرهنگی ای را که درگیر آنها بودم به علاقه مندان به این فضا نشان دهم، مشکلات و موانعی ای را که یک دلسوز فرهنگی با آن مواجه می شود را معرفی کنم تا دوستداران این مسیر، مشکلات را بشناسند.
"مرواتون همه سال"

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
این شعر رو علی آقا آخر هر مراسم می خوند
کوتاه بود ولی خیلی حرفا توش داشت...
"ای که بیماری چرا نزد طبیبان می روی
             خرده نان سفره ی زینب (س) کفایت می کند... "

نظرات (۳)

  • خادم الشهدا
  • بازم یاد شهداء باشیم.

    حتی با یه صلوات تو دلمووووووووووووووووووووون

    یامهدی

    ##############

    سلام دوست من ممنون از حضور گرمت

    مطالبتون قشنگ بود

    ممنون از نوشته ی زیباتون

    با افتخار لینک شدید

    شرمنده تو این مدت نتونستم بیام

    در پناه حق

  • خادم الشهدا
  • سلام دوست من ممنون از حضور گرمت

    من هم به نوبه ی خودم

    اربعین سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام را بر شما و تمام محبان

    آن حضرت تسلیت عرض می کنم .

    ایشالله که همون طور میشه که میخواین

    التماس دعا

    در پناه حق
    سلام علیکم...شما بنام نقل های یک بازمانده لینک شدید....منتظرخبرتون هستم...یاحسن ع

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی