تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

به نام خالق بی همتا
مروا کلمه ای اصیل بوشهری است که به معنای "توفیق حضور در امور خیر" می باشد.
این بلاگ ایجاد شده تا ضمن اینکه زیبایی های کارهای فرهنگی ای را که درگیر آنها بودم به علاقه مندان به این فضا نشان دهم، مشکلات و موانعی ای را که یک دلسوز فرهنگی با آن مواجه می شود را معرفی کنم تا دوستداران این مسیر، مشکلات را بشناسند.
"مرواتون همه سال"

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
یک نظر به چفیه ی بچه های رزمنده
در جبهه ی هشت سال دفاع مقدس
و
یک نظر به چفیه ی حضرت آقا
در جبهه ی جنگ نرم امروز بینداز،
چفیه همان چفیه
و رزمنده همان رزمنده است
و این را من و تو باید بدانیم
که جبهه نیز همان جبهه است ...
  • ۹۲/۰۹/۰۹

نظرات (۳)

  • بهار با هزاران امید
  • اگر نمیتوانی شاه راه باشی، کوره راه باش،
    اگر نمیتوانی خورشید باشی، ستاره باش،
    با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند
    هر آنچه که هستی، بهترینش باش...

    پیش من هم بیاین خوشحال میشم.
  • امید جاودان
  • هیچ کس مجبور نیست، انسانِ بزرگی باشد.

    تنها، انسان بودن کافی است.

    پیش من هم بیاین خوشحال میشم .
    سلام عزیز جان
    وبلاگت خیلی قشنگه
    من که خیلی خوشم اومد
    قالبت که عالیه
    میتونم ازت یه درخواست کوچیک کنم
    بیا به وبم
    حتما بیا و هر جور شده در مورد پستام نظر بده
    منتظرتماااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی