تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

به نام خالق بی همتا
مروا کلمه ای اصیل بوشهری است که به معنای "توفیق حضور در امور خیر" می باشد.
این بلاگ ایجاد شده تا ضمن اینکه زیبایی های کارهای فرهنگی ای را که درگیر آنها بودم به علاقه مندان به این فضا نشان دهم، مشکلات و موانعی ای را که یک دلسوز فرهنگی با آن مواجه می شود را معرفی کنم تا دوستداران این مسیر، مشکلات را بشناسند.
"مرواتون همه سال"

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
یکی از عمده ترین اشتباهاتمان در رفاقت ها
این است که
زمانی که از هم ناراحت می شویم
علت را از یکدیگر نمی پرسیم
اینجاست که حتی کوچکترین علت هم
عامل قهر چندساله دو مومن می شود...

  • ۹۲/۱۰/۱۶

نظرات (۳)

شاید بعضی نسبت به دوستانشان آنقدر بدبین هستند وبدون اینکه به عمق مطالب وگفتار و حسن نیت توجه کنن فوری قضاوت وشاید نتیجه گیری میکنند و...بعد از چند سال متوجه میشن که شیطان چه کلاه گشادی سرشان گذاشته و به دنبال حلالیت طلبیدن هستن که دیگه فرد شاید رفته باشه پیش خدا...
سلام .
نظرشما درسته بعضی اوقات ما چیزهایی را با چشم میبینیم وبدون درک صحیح ازآن نتیجه گیری میکنیم
حکایت:پسری بالباس مشکی هیاتی بعد از پیاده شدن از اتوبوس به سمت شیشه های پنجره قسمت خواهران رفته وبا جزوه ای که دستش بود سه بار محکم به شیشه زد .بعداز پسره علت راکه پرسیدم گفت از همون اول که با لباس مشکی سوار شدم قسمت خواهران داشتند مشکی بودن همیشه لباس منو مسخره میکردن وخیلی میخدیدند باصدای بلندواین کارهارو خیلی ادامه دادند تااینکه به مقصدکه رسیدم.پیاده که شدم گفتم باید یکجوری اشتباه آنان روگوشزد بکنم تادیگه از این غلطا نکنن .چه جالب بعد از این هرگز ندیدم باصدای بلند کسی رو مسخره کنن وبه لباس مشکی توهین کنند.
دیدید بعضی اوقات از ظاهر اعمال افراد زود نتیجه گیری میکنم بعدا متوجه میشیم که شیطان فریبمان داده.
بله -حرف جناب علی درسته چون پسره بامگس نشان دادن آنان از گناه بعدی آنان جلوگیری کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی