تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

به نام خالق بی همتا
مروا کلمه ای اصیل بوشهری است که به معنای "توفیق حضور در امور خیر" می باشد.
این بلاگ ایجاد شده تا ضمن اینکه زیبایی های کارهای فرهنگی ای را که درگیر آنها بودم به علاقه مندان به این فضا نشان دهم، مشکلات و موانعی ای را که یک دلسوز فرهنگی با آن مواجه می شود را معرفی کنم تا دوستداران این مسیر، مشکلات را بشناسند.
"مرواتون همه سال"

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
سنی
برادر من است
تکلیف من را
رهبرم سیدعلی
روشن کرده است ...

             
سردار شهید نورعلی شوشتری و بسیجی شهید مولوی جنگی زهی

  • ۹۱/۱۲/۲۷

نظرات (۳)

سلام ما تازه وبلاگ مون را با موضوع افسران جنگ نرم راه انداختیم.اگه دوست دارید به وبلاگ ما سر بزنید
www.ajn88.blogfa.com
پای سفره هفت سین لحظاتی که طنین «یا مقلب القلوب و الابصار» دلتان را لرزاند،

وقتی آوای خوش «یا مدبر اللیل و النهار» روی لبانتان گل کرد،

و یاد «یا محول الحول و الاحوال» حال تان را دگرگون کرد،

برای ما هم بخواهید از آن بخشنده بی همتا:

«حول حالنا الی احسن الحال»

انشالله که امسال شاهد ظهور مهدی فاطمه (س) باشیم

با آرزوی سالی خوب ، خوش و پر از شادی
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام علیکم

سال نو مبارک...!
ان شاالله سال 1392 سالی برای نزدیکی بیش تر به خدا باشه.

موفق باشید
در پناه خدا
یا حق
خدانگهدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی