تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

به نام خالق بی همتا
مروا کلمه ای اصیل بوشهری است که به معنای "توفیق حضور در امور خیر" می باشد.
این بلاگ ایجاد شده تا ضمن اینکه زیبایی های کارهای فرهنگی ای را که درگیر آنها بودم به علاقه مندان به این فضا نشان دهم، مشکلات و موانعی ای را که یک دلسوز فرهنگی با آن مواجه می شود را معرفی کنم تا دوستداران این مسیر، مشکلات را بشناسند.
"مرواتون همه سال"

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
دست هایش را
بالا و پایین می بُرد
گفتم :
" حق دارد،
باید شیون کند
آخر زندگیش را از دست داده"
اما
نزدیکتر که رفتم ،
شرمنده شدم
می گفت :
"خدایا راضیم به رضایت ..."

  • ۹۲/۰۱/۲۲

نظرات (۶)

  • تخریبچی جامانده
  • یا زهرا...
    بانوی نور... شرمنده ایم که بهای حسینی شدن ما (بی حسین) شدن تو بود.
    وشرمنده تر آن که تو بی حسین(ع) شدی و ما حسینی نشدیم.
    شهادت مظلومانه خانم صدیقه کبرا تسلیت باد.
    التماس دعا
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم

    "رسول می گوید: آخرالزمان مردمان، شب مومن اند و صبح، کافر..."
    فکر می کردم چگونه ممکن است؟! تا به این نتیجه رسیدم ای دل غافل؛ خود ما را می گوید که نماز مغربمان جماعت است و نماز صبحمان قضا... چرا که فاصله ی ایمان تا کفر نماز است، نماز.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم
    بسم رب الشهدا و الصدیقین

    تشبیه امام زمان (عج)به آفتاب شاید بدین جهت است که اگر بخواهیم با بالا امدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم

    راه خلاص از گرفتاری ها، منحصر است به دعا کردن در خلوات برای فرج ولیّ عصر (عج)؛ نه دعای همیشگی و لقلقۀ زبان... بلکه دعای با خلوص و صدق نیّت و همراه با توبه.
    [آیت الله بهجت]

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  • تخریبچی جامانده
  • . خزان غم به باغ یاس آمد
    وفـات مـادر عبـاس آمد
    نفس‌هـا آه آتشبـار گشته
    که داغ فاطمه تکرار گشته
    یا زهرا... عروج ملکوتی مامام یل کربلا بانو حضرت ام البنین را به همه محبین اهل بیت و شما دوستان گران قدر تسلیت عرض می کنم
    سلام علیکم.
    وبلاگ جدیدی زدم دررابطه با تبیین فتنه های اخرالزمان.
    فقط جهت مبارزه.
    اگر دوسدارین سربزنین و لینک کنین...
    confronting.persianblog.ir
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی