تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

به نام خالق بی همتا
مروا کلمه ای اصیل بوشهری است که به معنای "توفیق حضور در امور خیر" می باشد.
این بلاگ ایجاد شده تا ضمن اینکه زیبایی های کارهای فرهنگی ای را که درگیر آنها بودم به علاقه مندان به این فضا نشان دهم، مشکلات و موانعی ای را که یک دلسوز فرهنگی با آن مواجه می شود را معرفی کنم تا دوستداران این مسیر، مشکلات را بشناسند.
"مرواتون همه سال"

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
سلام
با خبر شدیم یکی از همسنگران کسالت پیدا کرده اند.



بیاییم در این شبها هم برای شفای کلیه بیماران
و هم عزیزانی که در عرصه ی فرهنگی کار می کنند مخصوصا
مسئول وبلاگ "تخریبچی جامانده" دعا کنیم.

  • ۹۲/۰۴/۲۹

نظرات (۶)

ممنون وبلاگ خوبی دارین/به من هم سر بزنید خوشحال می شم.من رو هم لینک کنید خبر بدین تا لینکتون کنم.
مؤمن نیازمند سه چیز است: توفیقى از پروردگار، پند دهنده ‏اى از درون خویش و پذیرش از نصیحت کنندگان
امام جواد (ع)
منتظر حضورتان هستم
  • حجاب وعاشورا
  • چند گاهیست وقتی میگویم:

    * اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن *

    با آمدن نام دلربایت دلم نمی لرزد..!

    چندگاهیست وقتی می گویم:

    * صلواتک علیه و علی آبائه *

    به یاد مصیبتهای اهل بیتت اشک ماتم نمی ریزم..!

    چندگاهیست وقتی می گویم:

    * فی هذه الساعة *

    دگر به این نمی اندیشم که در این ساعت کجا منزل گرفته ای..!

    چندگاهیست وقتی می گویم:

    * و فی کل الساعة *

    دلم نمی سود که همه ی ساعاتم از آن تو نیست..!

    چندگاهیست وقتی می گویم:

    * ولیا و حافظا *

    احساس نمی کنم که سرپرستم، امامم کنار من ایستاده،

    و قطره های اشکم را به نظاره نشسته است..!

    چندگاهیست وقتی می گویم:

    * و قائدا و ناصرا *

    به یاد پیروزی لشکرت،

    در میان گریه لبخند بر لبم نقش نمی زند..!

    چندگاهیست وقتی می گویم:

    * و دلیلا و عینا *

    یقین ندارم که تو راهنما و نگهبان منی..!

    چندگاهیست وقتی می گویم:

    * حتی تسکنه أرضک طوعا *

    یقین ندارم که روز حکومت تو بر زمین،

    من هم شاهد مدینه ی فاضله ات باشم..!

    چند گاهیست وقتی می گویم:

    * و تمتعه فیها طویلا *

    حکومت شیرین تو به حال آنانی که در زمان طولانی،

    طعم عدالت را می چشند غبطه نمی خورم...!!

    اما چند گاهیست دعای فرج را چند بار می خوانم

    تا هم با آمدن نامت دلم بلرزد، هم اشکم بریزد،

    هم در جست و جویت باشم،

    هم سرپرستم باشی،

    هم به حال مرمان عصر ظهور غبطه بخورم،

    و هم احساس کنم خدا در نزدیکی من است.....

    و بازهم با شرم می گویم:

    ★★★★★★★★★★★★اللهم عجل لولیک الفرج★★★★★★★★★★★★★
  • یه بنده خدا
  • سلام

    اللهم عجل لولیک الفرج

    با مطلبی تحت عنوان ........قیمت یک زن.............. به روزم

    در لیالی قدر ملتمس دعاییم
    دعا برای فرج را فراموش نکنیم و به همه یاد اوری کنیم

    1mygod1.blogfa.com

    برای فرج صلوات
    اللهم اشف کل مریض..
    اپم با "اینجا سوریه است..."...
    سربزنین...نظر هم یادتون نره.....
    آپم با
    از مادرم پرسیدم او هم خبر نداشت/اصلا رفاقت منو تو از کجا گرفت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی