تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

تجربه های فرهنگی من

آلبوم خاطراتی از تمام اتفاقات خوب و بدی که در این مسیر با آن ها مواجه شده ام...

به نام خالق بی همتا
مروا کلمه ای اصیل بوشهری است که به معنای "توفیق حضور در امور خیر" می باشد.
این بلاگ ایجاد شده تا ضمن اینکه زیبایی های کارهای فرهنگی ای را که درگیر آنها بودم به علاقه مندان به این فضا نشان دهم، مشکلات و موانعی ای را که یک دلسوز فرهنگی با آن مواجه می شود را معرفی کنم تا دوستداران این مسیر، مشکلات را بشناسند.
"مرواتون همه سال"

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
نامش را محرم گذاشتند
تا گناهکاران بدانند
اکنون
فرصت "محرم" شدن است ...
  • ۹۲/۰۸/۱۰

نظرات (۴)

  • یک گناهکار
  • احسنت سید...
    Vaghean bayad mahram shod va in hormat ro hefz kard
    خدا ایشالا اجرمون بده ک بتونیم حرمت نگه داریم
    عطری که از حوالــی پــرچم وزیده است
    مـا را به سمتــ مجلس آقا کشیده است
    از صحــن این حسینیه تا صحـن کربلا
    صد کوچه وا کنید، محرم رسیده است
    دست ازل دو چشم مرا وقف گریه کرد
    اصلاً مـــرا برای همین آفریده است
    آقــا ببین برای عــزای تــو مــادرم
    پیراهـــن سیــاه برایم خریده است..
  • من وبابای شهیدم
  • شب عملایت کربلای 5 گفتم:

    قدرت الله خداوکیلی تو چی داری می گی این قدر تسبیح دست گرفتی پچ پچ می کنی؟

    گفت:هیچی! قسمش دادم به قرآن که چی داری می گی؟

    گفت:دارم می گم "اسلام علیک یا ابا عبدالله"

    می خوام این قدر این ذکر را بگم که برام ملکه بشه

    دم رفتن یک بار بتونم به ارباب راحت سلام بدم.
  • شیـــــــــوانا
  • از ماههای سال “محرم” که محشر است
    از روزهای سال ولی “محشر”ش خوش است! ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی